onsdag 9 december 2009

5år igår=)

Igår var det våran 5-årsdag och vi eller jag hade planer hela dagen. Först var vi en sväng på stan med Sara, Isac och Leo och sen åkte vi med dom hem en sväng. Lagom till att Roine kom hem från jobbet åkte vi hem för att fixa lite mat, innan jag skulle iväg till Maria på jobbet med ett par jobbarkompisar till våran årliga glöggkväll. Roine undrade när jag skulle komma hem och jag svarade att jag inte hade någon aning, men han ville att jag skulle ringa när jag var påväg (inget jag reflekterade på). Väl hemma (strax innan 23.00) så blev jag överraskad i hallen först med 5 st stora röda rosor och en väldigt nervös Roine med en ring. Efter att han sagt vad han ville säga, så satt ringen självklart på mitt finger=). Han hade gjort så fint i badrummet och sovrummet med massa levande ljus, rosenbald, rosor, vitchokladdoppade jordgubbar och champange (alkoholfritt såklart).
Så idag var vi nere på stan och beställde ringar, han hade bara lånat en ring som jag pekat ut för ett år sen. Men väl där nere så blev jag osäker. Den ska ju sitta där på mitt finger resten av mitt liv + att den ska passa till den framtida vigselringen. Så det blev tillslut en ring som jag velat haft innan jag hittade den andra och som kommer bli superfin till vigselringen...som jag också hittade idag=). Men det blev inte så billigt=)...men vad gör det när man bara ska göra det en gång i livet, eller hur!?
Så här ser ringen ut iaf och jag älskar den. Det jobbigaste är att jag måste vänta en vecka till den kommer, vill ju ha den nu på fingret!

Jag är nog världens lyckligaste=)

5 kommentarer:

sara sa...

GRATTIS!! Äntligen:) Vilken romantisk kväll Roine hade fixat!!!kram till er två

Camilla sa...

Tack! Det var tur att jag kom hem när jag gjorde. Hade jag kommit en timme senare så hade det varit förstört, då blev det inte längre våran 5 årsdag=)

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt! /Frida

Veronika sa...

Wiiii, gud vad glad jag blir för eran skull! 5 år, tiden går så fort...känns som det var igår vi satt i Rumänien med en onykter Roine i andra sidan telefonluren som bedyrade sin kärlek till dig, hihi!
Love you:)

Frida sa...

Grattis Camilla! Då har ni massa roligt att se fram emot! =)