söndag 24 november 2013

STOPPA TIDEN

Finns det något bättre än en sovandes bebis i famnen som man kan mysa och pussa på?! Jag tror inte det! 

Elvis vaknade för en stund sedan och var jätte ledsen, men efter lite amning så somnade han snabbt om hos mig. Han har sen fått sovit en liten extra stund hos mig, jag har bara suttit och tittat på honom och njutit. Han är så fin! Det är inte ofta han sover i famnen på folk, det hinns inte riktigt med när man har två barn till och en massa saker som måste fixas hela tiden. Det är verkligen stor skillnad på första och tredje barnet! 
Kanske skulle stänga in mig med honom någonstans i en vecka eller två och bara mysa. Eller kanske inte...

Här kommer en grymt dålig/suddig bild, men ville inte väcka honom genom att ta fler bilder med blixten. 

Inga kommentarer: