torsdag 7 november 2013

Köpa träningsskor

Jag har en fråga till er alla. 

Jag måste köpa nya träningsskor och på bloggar så beställer folk från nätet hit och dit och de ska vara billigare än i butiker. Men varifrån beställer man de ifrån? Jag har kollat runt lite och hittade den här sidan för några dagar sedan, www.swedenskor.com. Är det någon som har beställt därifrån, tycker det låter för billigt för att vara sant!!?? Eller har ni några andra tips på sidor? 

Hittade dessa för ett tag sedan och sparade bilden på mobilen, men nu kommer jag inte ihåg var jag hittade dom...typisk. De är så grymt snygga! 

4 kommentarer:

Anna sa...

Köpte du skorna från Swedenskor? Är också intresserad men vet inte om man vågar haha! :)

Camilla sa...

Har inte vågat och det verkar inte vara någon som beställt därifrån heller, iaf ingen som kommenterat inlägget:). Men jag tror att jag ska chansa, det är ju halva priset mot i butik!

Julia Hansson sa...

Hej! Jag googlade runt om swedenskor och kom till din blogg. Beställde du från hemsidan? Och gick de bra? :)

Camilla sa...

Nej Julia, det blev aldrig någon beställning!