söndag 3 november 2013

Gårdagens festligheter


Igår var vi på 50 års fest och firade min morbror som fyllt för några dagar sedan. Kul att klä upp sig och göra sig fin, det tyckte Elvis med som trivdes i sin nya skjort-body och fluga. Min lilla gubbe! 
Maja har varit lite hängig och febrig ett litet tag nu så vi struntade i Hoppis och Skuttis igår för att hon skulle orka gå på festen på kvällen. Hon var pigg och var med och lekte med de andra barnen, men vid 20 ville hon ha pyjamas och sova. Hon somnade tillslut på en soffa men sov oroligt och kändes varm när vi åkte därifrån vid 01. På vägen hem så spydde hon lite grann i bilen, jag tror inte det är någon magsjuka utan att det bara var slem och lite mat som kom upp. Idag leker hon och äter, men får vara hemma med mig och Elvis imorgon, så hon blir helt pigg. 
Hilma hade jätte roligt och lekte med min minsta kusin som bara är ett halvår äldre än henne. Hon höll sig vaken under hela kvällen och hade inte alls lust att åka hem. Riktig party-prinsessa som vaknade sist av oss alla idag, kl 11! Det tar på att vara på fest:). 

Här kommer lite suddiga bilder från gårdagen som jag tog med mobilen, synd att använda systemkameran som man hade med sig;). 



Inga kommentarer: