söndag 24 november 2013

Helgen som bara rusade förbi

Dålig uppdatering här på bloggen i helgen, men den har gått i ett och vi har knappt varit hemma, iaf inte tillsammans. Igår var det badhuset med tjejerna tillsammans med Kristin och barnen. Hem för att packa om och ta med oss Elvis och Roine för att fortsätta umgås med Kristin och barnen och sen hemma sent. Idag åkte Roine ärenden till Norrköping och jag var barnvakt åt Wille och Lovisa, sen på em fick vi besök av Roines föräldrar. Jag hade tänkt hunnit med så mycket mera denna helg här hemma, men det får bli i veckan istället. 

Imorgon flyr Elvis och jag hem till mamma. Då en snickare kommer och byter ut vår ytterdörr och tar bort det fula sidofönstret, samt bygger om vår yttertrappa. Äntligen och det kommer bli så bra! 

Jag har iaf hunnit med att sytt två mössor idag, till mina barnvaktsbarn.



Inga kommentarer: