måndag 25 november 2013

Inspiration och ut med dörren

Idag flydde jag och Elvis hemifrån till mamma eftersom vi hade en hantverkare här som rev yttervägg och byggde upp den igen, med den nya fina dörren. 
Vi åkte en sväng in till stan och jag köpte lite julklappar till barnen, planeringsmänniska som jag är så är jag nästan färdig med dom, inte mkt kvar nu. Älskar att köpa julklappar! 
Vi var även inne på Annas gröna rum, där hittade jag så otroligt mycket fint och man blir så inspirerad där inne. Det blev en hel del handlat där inne som jag ska till helgen, när det ska göras adventsfint. Imorgon ska min syster och jag åka till skogen och hämta hem lite saker som behövs till detta, Elvis och Wilton får göra oss sällskap. Hantverkaren kommer och fortsätter imorgon så vi passar på att åka härifrån ett tag då med. Bilder på detta kommer när det är klart, men äntligen är den fula dörren borta! 

Inga kommentarer: