torsdag 7 november 2013

En vända till Norrköping

Idag var mamma, jag och Elvis iväg till Norrköping. Dels för att hämta mammas telefon och fixa det sista till födelsedagsbarnet som fyller på onsdag, Wilton. Tyvärr gick inte det som jag ville, förhoppningsvis löser det sig innan onsdag. Jag köpte även fodrade ridstövlar som Hilma ska få i julklapp, hennes första, hon kommer bli så lycklig! 

Innan kalaset på onsdag är det dags för mitt alldeles egna kalas på lördag, mitt 31:a. Det blir middag med familj och släkt. Men först ska vi ha tjejkväll här hemma imorgon kväll, med spa-tema. Det blir snittar, bubbel och annat gott och så ska vi basta, bubbla, och göra oss fina med diverse olika produkter och behandlingar. Ska bli super mysigt! 

Elvis fick idag köpa en ny body till lördagens och onsdagens kalas. Denna kommer från Name it och jag älskar verkligen den. Jag köpte även två par strumpor på POP med cirkus-temat. De passar de tidigare kläder jag köpt där som ska bli julklapp, så dessa sparar jag också tills dess. 

Väl hemma igen åkte Roine direkt på innebandy träning, en hektiskt dag där vi har möts i dörren. Känns som en vanlig dag den senaste tiden, skulle behöva ha lite längre dagar i våra veckor. 


Inga kommentarer: