torsdag 15 augusti 2013

Var är mamma och pappa?

Igår var jag och Elvis på tjejkväll hemma hos Tess. Han åt innan vi åkte dit vid ca 18 och sen sov han sig igenom hela kvällen. Vi var hemma vid 23.30 och vi fick väcka honom för att han var tvungen att äta igen. Vår lilla sömntuta! 
Däremot var det någon som blev pigg efter att vi väckt honom och passade på att mysa med sin pappa innan han tillslut somnade. Hans sovrutiner är absolut inget jag klagar över och någon sömnbrist är inget jag lider utav, ännu iaf

Precis innan vi skulle åka så ringde det på dörren och jag öppnade. Där stod en okänd kvinna med bilder och priser på fisk och skaldjur som hon ville sälja. Innan hon berättade det så frågade hon mig: "har du mamma eller pappa hemma?". Jag blev så himla snopen över frågan och lyckades förvånat klämma ur mig att det är jag som bor här. Efter att ha tackat nej till fisken så bröt jag ihop av skratt, tyvärr var jag själv hemma med Elvis så jag hade ingen att dela glädjen med. Men detta kommer jag leva länge på kan jag lova! 

Inga kommentarer: