torsdag 8 augusti 2013

Sevelins fotostudio

Igår när vi åkte hem från Magnus och Cathrine så fick jag en idé. Jag har länge funderat på hur jag vill fota Elvis, hade vi fått en tjej så hade jag en idé men passade inte riktigt på en liten kille. 
Så idag riggade Roine och jag upp en liten fotostudio med hjälp av en vit duk, en gammal låda och ett fårskinn. Av alla bilder vi tog blev typ en bra! Jag ska göra ett nytt försök om några veckor igen när huvudet har blivit lite stadigare. Det var svårt nu att få honom titta där man ville, att båda ögonen var öppna och han inte skelade. Men vi gör ett nytt försök och jakten på den perfekta bilden fortsätter:). Ska försöka få till en bild på alla barnen också någon dag, så vi kan skicka in till Kuriren. Det är sådant som hänger över mig. Ska bara hitta en dag då alla barnen ser hyfsade ut och håret inte står åt alla håll, är på glatt humör och sugna på att fotas. Inte det lättare! 


Inga kommentarer: