måndag 12 augusti 2013

Elvis shoppinglista

Det blir nog med största sannolikhet en tur till Norrköping och Polarn och Pyret denna vecka. Dessa plagg står på Elvis shoppinglista:
Jag hoppas även att mamman i familjen inte känner sig allt för snål och handlar lite till sig också. Är sugen på lite nya kläder nu när jag slipper ha gravidplaggen på mig. Skulle vilja ha ett par jeans som sitter bra, de jag hade tänkt skulle passa nu efter graviditeten är för stora. Alla kilon rasade av de första två veckorna (har 1kg kvar) och det tackar vi verkligen för!
Sen är inte riktigt kroppen som innan, det finns fortfarande lite för mycket skinn vid magen. Något jag har full förståelse för och säkert få vänja mig vid också. Så problemet med jeansen är att benen och rumpan är en 36:a men vid magen sitter de inte så skönt. Jag förväntar mig inte att hitta några som passar, får helt enkelt vänta och se vad vi ska behöva göra för att få bort det på magen... Träna kanske!?

Inga kommentarer: