lördag 17 augusti 2013

Shopping och magknip

Idag åkte Fia och jag till Norrköping med Elvis som bärhjälp och sällskap. Han skötte sig exemplariskt och nöjde sig med ett blöjbyte och lite mat, han blev även denna gång vinnaren i shoppingen. Två mössor, vantar och en body på Polarn plus lite Newbie kläder. Jag köpte ett par jeans, tisha och en sjal till mig själv och även Roine fick en ny skjorta till hösten konferenser. Så en lyckad shoppingrunda och ett fattigare kontokort blev resultatet av dagen. Nu har vi precis avnjutit en god middag tillsammans med min bror som dök upp spontant. Njutit var kanske att ljuga, Elvis har skrikigt till och från sen vi kommit hem. Stackarn, man känner sig så hjälplös när ingenting hjälper. Då kan jag tänka mig vad de med kolikbarn känner, hemskt! Men nu efter timmar med skrik till och från så sover han i min famn, hoppas magknipet gett sig och han får fortsätta med det ett tag till. 

Inga kommentarer: