onsdag 7 december 2011

Mina fina tjejer




Rensade kameran alldeles nyss och hittade lite bilder på mina finaste.

Hilma var ute nästan en hel timme så jag passade på att plocka undan lite saker som legat ett par nu. Jag funderar också starkt på att damma lite och sen plocka fram alla tomtar, nu när jag ändå har tid. Jag jobbar i helgen och nästa gång det är jobbhelg är det självaste julafton. Dagarna bara springer iväg och för att slippa stressa fram julen, tänkte jag börja i tid. Men egentligen är det emot mina principer.

Eftersom Hilma mår mycket bättre idag så ska hon och jag åka in till stan imorgon och fixa lite julklappar som vi har kvar. En mysig dag med bara Hilma, kanske blir det lunch eller en fika på stan också.
Känns konstigt att vara hemma med bara henne, medan Maja är på dagis. Jag har lite dåligt samvete, fast jag vet att jag har ingen anledning att ha det. Hilma njuter verkligen att vara hemma med mig själv och jag tycker det är jättemysigt att bara kunna ägna mig åt bara henne och kunna ge henne all uppmärksamhet.

Nu är det dags för att spela spel med henne i väntan på att lunchen ska bli klar. Sen ska vi hämta syrran också, om några timmar.

Inga kommentarer: