torsdag 14 april 2011

Utflyktsdags!

Idag ska jag och barnen åka på utflykt hem till Affe och titta på hans lammungar tillsammans med Linn, Tyra, Arvid, Veronica och John. Hilma har varit där en gång tidigare, jag tror inte hon minns det eftersom det var våren 2009 och hon var inte ens två.

Men något som jag upptäckte på dessa bilder här nedan är att Maja och Hilma är väldigt lika varandra i vissa vinklar.
Efter ett års fotograferingen hos Per-Arne då vi kunde jämföra både deras kort så ser man att de har helt olika utseende, självklart är de lika, konstigt vore annars. Men inte alls som när de var små. Men likheten kommer mer och mer nu och särskilt när man jämför ungefär vid samma ålder.

Så nu väntar vi in att klockan ska bli tillräckligt mycket för att åka och att Maja vaknar. Jag tänkte faktiskt åka lite tidigare så vi hinner till Ingvaldstorp innan och Hilma (och jag) ska få köpa blommor till sin lekstuga och jag till min altan.

Men först ska Hilma och jag njuta av det fina vädret som ser ut att stanna ett tag (enligt Iphonen), härligt! Ett perfekt väder för en utflykt!


Inga kommentarer: