torsdag 14 april 2011

Conscious Collection

Idag släpps som de flesta intresserade vet Conscious Collection på H&M. Jag var ute efter en klänning som jag tänkte ha på mammas 50 års fest/middag nästa fredag, men icke. Den är slutsåld och min storlek var slut redan vid 7.00 när jag skulle beställa den! Så nu är jag sur!

Eftersom jag har en så underbar sambo så ska Roine ta en liten extra sväng idag i Eskilstuna och åka förbi och kolla om den motförmodan kan finnas någon kvar där. Om det är någon som råkar springa på denna underbara klänning så säg till.

Dessa underbara plagg skulle jag inte heller tacka nej till. De finns inte heller på webshopen, de två sista tror jag inte ens har släpps.

Denna tunika är också slutsåld, suck!






.


Camilla älskar!

2 kommentarer:

Ida sa...

jättetråkigt tycker jag eftersom allt inte fanns med på webshoppen. Tunikan han jag få tag i två storlekar så jag vet vilken som passar bäst. Den storlek som inte passar åker tillbaka. Redan nu säljs vissa på tradera till enorma överpriser. Den puderrosa klänningen önskar jag att jag kunde lägga beslag på

veronikaosth sa...

Hej sötis;) Jag kan kolla här om du vill, finns ju typ 10 H&M och av erfarenhet så vet jag att de ofta brukar ha plagg som är slutsålda i andra städer! Vilken klänning är det du vill ha? Länken fungerar inte:( Säg bara till vilken strl du ska ha och vilka plagg så ska jag kolla till dig, Mamma kommer hit snart så hon kan ta med det hem till dig:) Puss