söndag 10 april 2011

Campa, eller...

Jag håller på att titta runt på olika alternativ till semester i sommar. Vi funderar på om vi ska åka till Öland, lite lagom långt att åka med barnen. Nu är bara frågan hur vi ska bo. Jag börja kolla lite på stugor, men fy f*n vad dyra de är, det är inget vi har ekonomi för och inte heller vill slänga ut en massa pengar på. Det bästa vore om vi tog Roines gamla husvagn som står hos hans föräldrar på sommaren. Jag tror Hilma skulle vara nöjd iallafall, den mest skeptiska av oss alla är Roine. Oväntat=).

Jag kommer ihåg Ekerums Camping lite granna från när jag var liten, det känns bra att den har fem stjärnor. Nästan som att bo på ett lyxhotell...eller kanske inte=). Jag tycker även det känns bra att vara på en stor camping för barnens skull, man behöver inte åka långt för att ha något att göra.

Någon som har tips?

Inga kommentarer: