måndag 27 oktober 2014

Måndag och ny vecka

Inte mycket uppdatering här inte. Helgen bestod av jobb och åter jobb, inte så mycket annat hann jag med känns det som. Även idag har jag jobbat och hann vara hemma ca 1h innan det var dags att ta på sig friidrottskläderna och åka till träningen. 

Hilma har varit själv i Björkvik i stallet mellan 9-14 idag, de har öppet stall under den här veckan och man får komma dit och hjälpa till. Hon ska få vara där på fredag också, om hon själv fick bestämma skulle hon vara där alla dagar denna veckan. Hilma är verkligen en riktig stall-tjej och älskar att vara där, kul att hon har hittat sin "grej". 
Maja och Elvis var hos mamma och dom åkte ut till Ramsjöhult och grillade korv och gick på spökjakt som mamma fixat. Maja berättade allt för mig som dom upplevt och det bara lyste om henne när hon gjorde det. Om brevet och kakorna som det snälla spöket lämnat till dom och om letandet efter hans spök-klänning i skogen. 

Imorgon är jag ledig, jag och barnen tänkte åka till badhuset med Kristin, Wille och Lovisa. Ska bli mysigt, det var ett tag sen vi var där. 

Inga kommentarer: