onsdag 3 juli 2013

Maja vallar sin mamma



Jag skickade Roine och Hilma för att storhandla och panta allt som står i vägen i källaren. Maja och jag tog en liten (den längsta rundan) promenad hem till mormor och morfar, jag gick och hon åkte på sin balanscykel. Jag tänkte att en promenad kanske skulle göra susen och få Mini att komma ut. Jag blir lika besviken varje morgon jag vaknar och inte känner ett dugg. Hilma kom en dag förtidigt och det är imorgon, sen är det ju övertid. Det jag mest är rädd för är att det ska komma ut en jättebebis på 5kg om dagarna rullar på. Visserligen passar inte morgondagen allt för bra för barnafödande då vi ska på begravning. Men kanske är det så att den kommer just imorgon, eftersom vi har saker planerat och det blir lite tokigt med barnvakt. Allt löser sig men just nu är min stora mardröm att vattnet går i kyrkan, om det aldrig tidigare gjort det förut så är det väl då det går. 

Inga kommentarer: