fredag 19 juli 2013

Låt mig presentera...

Elvis Sevelin! 

Jag har nu "godkänt" namnet som alla andra familjemedlemmar var enade om. På BB stod det mellan Elvis och Elis, nu på senare dagar har jag även tyckt att han är en Malte, men det namnet får jag inte igenom hos hans pappa. Redan när Maja låg i magen pratade vi om Elvis, så det namnet har varit med oss under lång tid. Nu till en början kommer alla reagera och tänka på Elvis Presley, han är INTE döpt efter honom, är ingen idol och ingen av oss har lyssnat på honom, vi gillar bara namnet. 

Älskade lilla Elvis❤.


2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Tycker att det är fint! Ganska ovanligt men ändå ett "riktigt" namn, och så gillar jag tvåstaviga namn. Tycker det låter jättebra ihop med de andra namnen.

Terese sa...

Kul att ni tänkte ta samma namn som vi tycker är så fint o döpte vår son till! :-)
Men Elvis är jättefint o eget det med!