söndag 7 juli 2013

40+1

1,2,3...


Efter frukosten så bestämde vi oss för att vi inte kan sitta hemma och vänta på att något ska hända. Inte i denna värme iaf! Så vi packade med oss lunch, fika och badkläder och åkte till Veckeln, där halva Sörmlnad också var. Inte så konstigt med tanke på vad dagens termometer visade. Vi var kvar till ca 15 då vi åkte hem, då hade fogarna klagat tillräckligt på den obekväma ställningen i Brassestolen. 

Nu börjar jag bli rejält trött på detta och vill ha tillbaka min kropp och vill framför allt ha Mini hos oss istället. Roine är också trött på den här väntan, eftersom hans semester börjar då och allt vi vill göra i sommar bara skjuts fram vecka på vecka. Less är bara förnamnet! 
Undertiden bor jag i solstolen i väntan på att något ska hända. Det får vara snart då jag är kritvit på baksidan av kroppen medan framsidan börjar få en brunare nyans. Snart kommer jag väl även få liggsår om dagarna ska fortsätta i samma anda. 

Nu får det vara nog!!!

Inga kommentarer: