tisdag 25 juni 2013

Strandhäng☀

Idag blev det en dag på stranden med Fia, Jimmy och Wilton. Riktigt skönt fast det var lite molnigt emellanåt, men bra för barnen. För en annan var det inte lika skönt. Snacka om att jag hade ont i fogarna efter timmarna på en filt på ojämn gräsmatta. Jag saknar verkligen att kunna sitta och ligga som jag vill och dessutom att magen för mig själv. Jag är ganska trött på alla dessa sparkar, särskilt när man ska sova och man skulle kunna tro att det är finalmatch i brottning där inne. Jag ser verkligen framemot slutet på detta, att den lille krabaten bestämmer sig för att se världens ljus snart. 

Tack snälla för de namnförslag som ni kom med. Just nu lutar det i att strunta i ett gammalt pojknamn. Vi har två namn som vi BÅDA gillar som inte ät gamla, det är ju det som är det besvärliga, att man helst ska vara överens;). Jag tror vi lagt ner letandet just nu och väntar ut Mini, det kanske står i pannan på honom vad han heter. Men vi är självklart fortfarande öppna för förslag! 

Inga kommentarer: