onsdag 19 juni 2013

Min lugna onsdag

Sammandragningarna har fortsatt även idag och de gånger jag vaknade i natt kände jag också av dom. Så jag får nog stå ut med det här ett par dagar till, för du är välkommen ut på tisdag som tidigast vet du:). 

Så det har varit en lugn dag. Jag lämnade barnen på förskolan, sista riktiga dagen för Hilma. Imorgon ska vi dit några timmar för midsommarfirande och picknick, sen hoppas jag att jag får med dom hem igen. Sen är vi alla hemma fram till den 21:a augusti då Hilma börjar förskoleklass och Maja får börja 15h. Innan dess ska vi hinna med en massa saker, men först ska vi vänta ut Mini. Som vi alla längtar!

Jag har slagit in Hilmas presenter medan dom var på förskolan och även Hilmas fröknars presenter som de ska få imorgon. Maja slog även in hennes presenter till Hilma medan hon var och red med mormor. Skönt att det är klart, för imorgon har vi en hel del att stå i, alla förberedelser för kalas och sen ett midsommarfirande efter det. 
Idag tog jag ett stort beslut (för mig), jag beställde en tårta till Hilma från jobbet. Det är första gången jag inte gör tårtan själv, men jag känner att jag varken har tid eller ork till det i år. Hilma är lika lycklig för det! 

Inga kommentarer: