torsdag 20 juni 2013

Sommarlov☀

Sitter och tittar när barnen badar och jag ska erkänna att jag är frestad att göra dom sällskap. Men jag vet hur det skulle bli, jag kommer stå där och säga till dom att sluta skvätta så mycket och tillslut går jag upp sur;). 
Istället sitter jag bredvid och väntar på att en ska komma och köpa den poolen vi köpte förra sommaren som är alldeles för stor för vår nya tomt. Det är så himla skönt att ha poolen på trallen några trappsteg härifrån, slippa bli blöt och att allt gräs håller sig från poolen. 

Här ser ni på ett ungefär hur det ser ut!

 
Idag har vi firat att barnen har sommarlov i 9 veckor. Mycket ska vi hinna med på dessa veckor, men först har vi ett 6års kalas, midsommarfirande, barnkalas och tillsist (hoppas jag) en förlossning att klara  av. 
Än så länge har vi firat med mjukglass på Maxi och ikväll blir det pizza, sommarlovs-pizza:). Sen har vi en hel del förberedelser kvar inför morgondagen, men det får vänta till Roine kommer hem från jobbet och köparen av den gamla poolen har varit här. Satte ut den igår kväll och idag hämtas den, smidigt och dessutom välfigt skönt att bli av med den. 

Inga kommentarer: