onsdag 5 juni 2013

1 månad kvar

Idag är det en månad kvar till Mini ska komma. Jag tror inte att det kommer gå många dagar över det, jag hoppas verkligen inte det iaf. Jag börjar känna mig väldigt tung och otymplig nu och sammandragningarna är flera vissa dagar än andra. I lördags tex så var vi i Norrköping och fixade med lite ärenden och hemresan på 40 minuter så kom det 4st sammandragningar, även ett par styckena under tiden där och några på kvällen. Skulle dock vara skönt om Mini kunde vänta med att titta ut som tidigast 1 vecka för tidigt. Hilma fyller ju nämligen år på midsommarafton (exakt 2 veckor innan BF) och det vore skönt att slippa ha en till födelsedag runt det datumet. Vi har haft väldig tur hittills. Hon föddes dagen innan midsommarafton och i år är det första gången som hennes födelsedag blir på just den dagen och nästa gång blir när hon fyller 12.

Upptäckte igår att bilderna här hade urusel kvalité, tror att mitt bildutrymme här på bloggen kan var slut. Efter lite googlande och fix så tror jag att jag fixade det. Trist att lägga upp bilder här som det knappt syns vad det föreställer.

Dags att gå upp kanske. Roine lämnade barnen idag, så jag passade på att ligga kvar här i sängen. Lyx, som inte varar så länge till! Men det gör ingenting, jag börjar bli rejält nyfiken på vem det är som gömmer sig i magen. Snart är vi redo för dig❤. 

Ut i solen kanske...

Inga kommentarer: