fredag 20 januari 2012

Pust!

Att gå på stan med en 4 1/2 åring och en snart 2 åring är ett träningspass, då kanske mest för psyket. Inte nog med det så åker jag efter det upp till jobbet och storhandlar för 1300:-. Nu ligger jag här i soffan helt slut efter att packat ut alla fynd och matvaror från bilen och vidare till kylskåpet (dock inte barnens kläder). Även där har vi ett träningspass, eller rättare sagt ett pussel.
Jag är så trött på vår lilla kyl och frys så att de snart åker ut genom fönstret. Något nytt kök blir det inte förrän i höst, då ska jag köpa den största kylen och frysen jag kan hitta. Kanske ett kylrum, då behöver jag bara ställa in påsarna efter jag handlat och packa upp dom när jag känner för det. Eller så gör någon annan det... Värt att tänka på:).

Inga kommentarer: