torsdag 5 januari 2012

Fy!

Igår eftermiddag började jag känna mig lite konstig och när jag och barnen hade duschat blev jag liggandes i sängen och illamåendet kom smygandes allt mera. Efter någon timme kom det första upp och jag blev liggandes i sängen från 18-10 imorse. Det är första gången i mitt vuxna liv som jag spyr (utan alkohol inblandat) och fy vad äckligt det är. Så idag har jag känt mig som jag varit rejält bakfull och dessutom överkörd av en buss, ont i hela kroppen. Så jag har legat i soffan hela dagen och ikväll fick jag i mig en halv pannkaka. Jag känner mig fortfarande konstig i kroppen, men som tur är är jag ledig imorgon så förhoppningsvis känner jag mig bättre då. För jobba i helgen vill jag absolut göra.

Så nu håller vi tummarna att de andra i familjen klarar sig från detta.

Inga kommentarer: