fredag 13 januari 2012

Bröllopsstolarna

Idag kom våra stolsöverdrag som vi beställt. Detta blir resultatet och vi är jättenöjda, nu slipper vi att ha trästolar. Dom var hur smidiga som helst och passar alla stolar. Så är det någon som känner någon eller som läser detta och vill köpa dessa av oss efter vårat bröllop, så säg bara till. Dom kommer vara lättsålda på bröllopssidor, det är massor som letar. Det finns många som köper vita lakarn på IKEA och knyter på ett speciellt sätt, men det blir inte alls lika fint och bra som detta, tycker jag.. Betydligt mycket krångligare också. Dessa är som en strumpa som man drar på och fäster under stolsbenen.

 Så hojta till vid intresse, vi har 100st!


Fint va=)!?

Igår var jag med mamma och min syster till Norrköping och hittade min klänning, jag bara älskar den och är så nöjd över den. Längtar till Roine får se den, men inte förrän på vår bröllopsdag, inget fusk här inte. Äntligen släpper en hel del oro som jag fått över klänningen, att inte hitta MIN klänning. Så nu längtar jag till den kommer så jag får åka och prova den igen, i rätt storlek och inte i L. Lycklig! 

Inga kommentarer: