söndag 22 januari 2012

Bröllopsplanering

Igår efter jobbet åkte vi tillsammans med mamma, pappa, Fia, Jimmy och Niclas och tittade in festlokalen igen och mätte lite, den kommer bli så bra...med lite fix=). Vi beställdeäven fint väder av farbrorn och det skulle han ordna mot lite extra betalning, så det tackar vi för. Även om det kommer regna och vara kallt den 26:e maj så kommer det utan tvekan bli en fantastisk dag.

Efter det blev det middag och bröllopsplanering till småtimmarna. Nu efteråt känns det jättebra, det blev lite granna bestämt och en del saker klarnade. Så himla skönt, det är fortfarande mycket kvar, men en bit närmre färdigt! Så i veckan ska vi försöka beta av en del också, dels beställa tärnklänningen, prata med floristen och boka bröllopsresa.

Till helgen ska Roine och jag tillsammans med Kristin och Andreas åka till Stockholm på loveweekend med övernattning på hotell och bröllopsmässan. Ska bli så himla mysigt. Vi tänkte även hinna med lite shopping, jag känner att det är min tur att shoppa nu. Barnen har fått lite nytt den senaste tiden och Roine fick ett par nya skor och en dyrtröja denna månad. Så februari är min=). Jag har spanat in en klarblå kavaj som jag är sugen på, se om jag kan hitta den i huvudstaden.

Nu ska jag kolla till kalopsen som står på spisen...

Inga kommentarer: