tisdag 13 oktober 2009

Toppen dag med älskade Kristin och Wille!

Idag har jag haft en underbar dag!

Först var det ett besök hos barnmorskan och Hilma lekte i sjukhusparken med sin gudmor Kristin under tiden. Allt såg jättebra ut. Dom hade strulat med mina provtagningar och hittade inte resultatet, så hon fick ta om allt. Känns lite si så där, var är mina provrör med mitt blod...har någon annan fått sitt provsvar på det!?

Efteråt så åkte vi hemåt och vi fixade lite lunch till Kristin, mig och Hilma och jag slängde ihop lite blåbärspaj. Lite senare kom Tess och Kasper också för att fika och leka lite.
Jag skjutsade hem Kristin och Wille innan det var dags för att vaccinera mig. Det tog ca en timme från att jag kom dit och till jag lämnade stället. Kändes inte så organiserat, men efter en stund ökade dom tempot och allt rullade på ganska bra. Så just nu känns det som jag fått ett knytnävsslag på överarmen. Stackars mig!

Synd att jag och Hilma inte får umgås oftare med min älskade vän Kristin och Wille. Det är det bästa som finns! Vi får hålla tummarna att det kanske dyker upp det PERFEKTA huset till dom i Katrineholm, så Andreas bara inte kan låta bli att köpa det=). Det vore toppen! Kanske ska jag önska mig det i födelsedagspresent, blir lite svårt att hitta det perfekta huset till dom på 27 dagar!? Lite mycket begärt kanske...=).

1 kommentar:

Kristin sa...

Haha ja vilken present...fast då blir det liksom som vi alla fyller år, haha.
Ja helt udnerbart är det att vara med er!
Älskar er otroligt!
Puss till er från oss