lördag 17 oktober 2009

Någon som vill komma på fest...om ett år?!

Nästa år ska jag fixa en riktigt rolig fest här hemma. Är så grymt sugen på att gå ut, det verkar som alla ska göra det! Jag vet att man kan gå ut och ha kul även om man är gravid och inte kan dricka...men det är mycket roligare med lite alkohol i kroppen, det ska jag inte ljuga om! Det blir inte direkt så ofta nu för tiden. Att gå på 2-3 rikigt roliga fester/år är precis lagom. Jag har inget behov av att vara onykter varje helg och må piss dagen efter, då har jag bättre saker att sysselsätta mig med!

Om ett år någon gång i oktober kanske, då ni. Någon som vill komma?! Kanske lockar sovmorgonen mera då...det återstår att se=). Få köpa en ny klänning och göra sig fin...som förr i tiden (oj, vad gammal jag är)...

Så idag konstaterar jag att jag är partysugen! Bara så att ni vet!

3 kommentarer:

Jebbe sa...

Jag kommer!

Jebbe sa...

Kommer du ihåg när vi sprang på Statt var och varannan helg? Det var ett jäkla hallabalooo på oss...Håller med dig Camilla, 2-3 roliga fester per år räcker, och då har man ju e´riktigt kul! Längtar till vi ses/ Jebbe

Camilla sa...

Du är min första gäst! Jag lovar att säga till i tid, så du verkligen kan komma, vore sååå kul. Men jag hoppas att vi kanske kan ses någon gång innan det!