måndag 26 oktober 2009

MÅNDAG!

Nu har det visst rusat förbi ett par dagar igen, utan ett endast litet logginlägg! Vi får hoppas att jag bättrar mig denna vecka, för allt jag skriver är ju såååååå intressant och jag har tusentals läsare som blir besvikna varje dag dom är inne utan någon uppdatering om mitt suuuuuuper intressanta liv=). (Väldigt mycket ironi...jag kan inte ens se hur många ni är som följer denna blogg.)

Nu ska jag snart skjutsa Hilma till mamma, eftersom jag ska möta upp Linn och sen på vattengympa för första gången. Se om det kanske kan bli lite bättre i rumpan/benet (foglossning) efter det.
Annars har Hilma och jag inga planer alls denna dag, hon tyckte vi skulle gå till Stora lekparken när jag frågade henne. Så vi får se vad det blir för aktivitet senare...just nu ser det inte så inbjudande ut att stå i en lekpark och titta när hon far omkring. Vi får se...


...håller tummarna också...=)

1 kommentar:

Marie sa...

Jag blir i alla fall besviken när det inte finns nåt nytt att läsa, fast jag är ju inte tusentals personer förstås...