måndag 1 september 2008

Lager 157

Idag hade jag bestämt att vi skulle åka till Lager 157 i Hällforsnäs, som öppnade portarna i torsdags. Jag blev verkligen glatt överraskad! Trodde jag skulle hitta lika lite som jag gör på Factory i Vingåker, men icke. Det fanns lite fint och jag kom hem med två linnen och en klänning till mig. Som jag ska inviga i Paris till helgen. Roine köpte en väska och Hilma fick ett par "dagisvantar" och ett linne. Alltihopa för endast 525kr, perfekt!! Så dit blir det några flera resor framöver.

Annars har dagen inte bestått av så mycket mera än, plock, laga mat och lekt med Hilma. Linn och Tyra skulle egentligen kommit hit idag med eftersom Hilma är ganska så snorig tyckte jag inte det var någon bra idé. Hilma tycker nämligen att det är väldigt intressant med Tyra, så risken fanns ju att hon skulle smitta henne och det ville vi inte! Så vi får vänta tills nästa vecka.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Go´kväll!

Inga kommentarer: