onsdag 10 september 2008

Jobb & kalas

Idag var jag iväg och jobbade i sju timmar och Roine hade sin andra pappadags onsdag. Bus och en sväng till lekparken för deras del, medan man slet på jobbet=).
Väl hemma var det bara att äta och byta om och fara in till staden och fira syster som fyller 24 år idag, grattis grattis...igen!! Hilma fikade på som tusan och sa kaka för första gången. I alla fall klart och tydligt så att vi förstod. Hon får bara kakor och bullar till fest, så hon har inte fått i sig så många kakor i sitt liv ännu, men det ska hon nog hinna med=).
Eftersom vi var på kalas så blev det läggdags vid 21 tiden idag. Det var inget som märktes på Hilma, det där med kalas är ju kul. När hon skulle äta vällingen så gick Hilma och jag in till våran säng och myste en stund. Så gosigt så=). Har varit ifrån min lilla prinsessa alldeles för mycket på sista tiden känns det som. Det är nog att jag inte är van ännu att jobba och inte vara hemma med henne hela dagarna. Jobbigt det där. Vill ju jobba med ändå inte...

Nu ska jag sova, är super trött!
Go´natt!

Inga kommentarer: