måndag 15 september 2008

17 månader sen...

Igår jobbade jag min första söndag sen April förra året. Lite jobbigt, men när man tänker på pengarna man får för det, så är det helt okey. Så igår gjorde jag inte så mycket, Roine och jag jobbade båda två. Så moster Fia fick komma och vara barnvakt ett tag åt Hilma, tack snälla!! Det blir en del barnvakt nu, känns lite jobbigt. Jag måste vänja mig nu, för så här kommer det vara nu ett tag framöver.

När jag är stressad och orolig över något, oftast handlar det om Hilma. Så drömmer jag konstiga drömmar hela nätterna. Tex att Hilma ramlar ner från något stup och jag måste fort fram och rädda henne. Inatt var jag nog bara uppe en gång och "räddade" henne. Det konstiga är att jag kommer ihåg allt, jag är vaken. Det tar ett tag innan jag fattar att hon ligger inne i hennes rum och sover så gott. Jag tror att allt detta beror på att jag börjat jobba igen och måste lämna bort henne. Hoppas att det går över snart, för det är jobbigt att drömma så här flera gånger varje natt.

Inga kommentarer: