lördag 15 september 2012

Tyger och mössor

Sitter och tittar på tyger. Jag funderar på att göra en till liten beställning så jag kan sy ett par mössor till. Det är bara så svårt att veta vad man ska beställa. Några tyger som jag tyckte var jättefina var självklart slut. Så nu är det frågan om jag ska vänta att beställa, får fundera på det till imorgon iallafall.

Wilton hade haft på sig sin ena på babysången i fredags och min syster hade fått hört från två personer att han hade jättefina mössa=). Tyvärr är just det tyget slut, så kanske får det tyget följa med i beställningen. En sak är säker iallafall, att tyg är inte billigt! Jag ska kolla över vad jag har kvar av de tidigare tygerna och de färdigsydda mössorna. Kanske är det någon där ute som vill ha en=).


Dessa två tyger har jag iaf några mössor kvar i.
 
Det är ett stort projekt att få båda barnen bra på en och samma bild, jag gjorde ett försök för ett tag sedan och det gick sådär... Men en bild med mössorna på.

Inga kommentarer: