tisdag 11 september 2012

Helgens köp/fynd



I söndags när vi var i Norrköping så hittade jag en trälåda som jag gillade på Europa möbler och med hjälp av en Wrapp-gåva från min bror så blev den gratis. När vi sen var hemma hos Roines föräldrar och rev runt i deras bod så hittade jag dessa plåtkrukor i exakt samma färg som på lådan. Jag hade först tänkt att spraya kruk-paret vita, men när jag upptäckte att det var samma färg, så får den vara som den är, lagom sliten.

För er som inte vet vad Wrapp är så är det en app som man kan ge varandra presentkort/kuponger gratis från olika affrärer och onlinebutiker, som tex Stadium, Lekmer, Indiska och EM.
Roine hade också en kupong på EM på 100:- så vi passade på att köpa 2 st kuddar till den nya soffan. Så det blev billig inredning till nya huset, som nu får ligga och vänta på en flytt.

Inga kommentarer: