lördag 29 september 2012

Belysning -By Rydén

Nu när vi får så mycket större och flera rum så går det åt ett par extra lampor. Detta har jag varit på jakt efter ett tag nu. Det svåra är att man måste föreställa sig i huvudet hur det kommer se ut. Det är lätt att föreställa sig något annat än det verkligen ser ut eller kommer bli.

Idag slog jag iaf till på en lampa från Ellos med en rabattkod på 40%, så den slutade på strax över 700:-. Det är verkligen inte billigt med lampor. Nu har vi en lampa till som vi måste köpa, men den får vänta tills vi flyttat in. Jag har nämligen sett en kristallampa på Möbelhuset för 1690:- och samma finns på Ellos för någon hundralapp till. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den, när jag såg den fösta gången gillade jag den direkt, men jag blir osäker på om den kommer passa med min cerise soffa. Jag får fundera ett tag till och invänta ännu en rabattkod=).

By Rydén

Inga kommentarer: