söndag 11 mars 2012

Typiskt!

Är det inte konstigt att båda barnen sover länge när man måste gå upp!? Slår aldrig fel.

Idag är jag egentligen ledig men för några dagar sedan tyckte jag att det var en bra idé med ett extra jobbpass. Samma idé, känns inte lika klockren idag.
Men jag får se det så att vi hann med massor igår, rensa färdigt i trädgården inför våren, baka kanelbullar, springa, varit in en sväng till stan och handla, tittat skidskytte och tillslut umgås med Kristin på kvällen. Sen påbörjade jag också ett projekt. Jag köpte för ett tag sedan ett gammalt hörnskåpet som har blivit ståendes i garaget, det blev glipat, grundmålat och Roine målade den ännu en gång efter det. Se om den behöver en eller två strykningar till. Det kanske han hinner idag medan jag arbetar ihop lite extra pengar till familjen:).
Men först ska vi lämna barnen hos mamma och pappa, Roine och jag har en sak vi måste ordna med innan jag börjar, tyvärr kan jag inte säga mer än så:).

Ha en bra söndag i solen!

Inga kommentarer: