torsdag 29 mars 2012

Lyckligt sömnlös:)

Jag kan inte riktigt somna, vill att det ska vara morgon nu! Likt ett barn på julafton som väntar på julklapparna, väntar jag på morgondagens Norrköpings resa med Kristin. Shoppingen och lunchen i lugn och ro utan barnens uppmärksamhet lockar en hel del också, främst är det att få prova min brudklänning igen efter att endel är insytt. Kanske är den helt perfekt nu och jag får vänta in den stora dagen innan den ska användas! Kristin har inte heller sett den på "riktigt" och det ska också bli så otroligt roligt att visa henne. Sen ska hon också prova sin tärnklänning i rätt färg, äntligen blir detta av. Inget kan stoppa oss imorgon, inget!

Nu ska jag försöka somna och det blir garanterat med ett leende på läpparna. Jag älskar mitt liv:).

2 kommentarer: