måndag 5 mars 2012

Skit vad jag är bra!

Jag har skaffat mig en PT:), utan honom hade jag aldrig fått för mig att sprungit idag. Att Camilla är ute och springer i 1 plusgrad, har ALDRIG hänt förut! Jag kom på efter bara några meter att ett par vantar hade varit väldigt skönt. Det är svårt att veta vad man ska ha på sig när det är så pass kallt, men det kändes helt okej med det jag hade på mig. Jag hörde förra veckan att om man står stilla och börjar känna kylan komma inpå kroppen, då har man lagom med kläder. Men vem går ut och ställer sig och provar för att sedan springa upp och byta om!? Inte jag iaf! Här chansar vi och hoppas på det bästa:).
Men jag skulle behöva någon långärmad tröja som jag kan ha under vindjackan, någon som har något bra tips?

Nu är jag på G, härligt!

3 kommentarer:

Fia sa...

Vad du är duktig!!

Camilla sa...

Tack, bara att hänga på...=)

Catarina sa...

Köp funktionskläder sen är det bara att variera mellan alla 3 lager beroende på temperatur. Hur bra som helst. Annars har craft en bra lager 2 med dragkedja ner till bröstet så man kan öppna om det blir för varmt. Finns både på intersport och factory.