torsdag 8 mars 2012

Bröllopsskor

Nu har det gått många dagar och inte ett ord om bröllopet, idag blir det ändring på det. Jag har inte skrivit något om det, men jag tänker desto mer.
Nya idéer ploppar upp och gamla ältas och snart måste även allt vara köpt och klart (det mesta iaf). Det jag har kvar som jag är mest stressad över är mina skor, jag har ett par i reserv om jag absolut inte hittar några, men jag vill ha de där perfekta, som de är i mitt huvud. Ungefär som några på den här bilden.


Jag har hittade ett par som jag gillar, men så fort man kollar klacken så är de 12-15 cm och så lång vill jag inte vara. Så ca 8-9cm känns perfekt, varken mer eller mindre. Så jag vet vad jag gör ikväll, jag ska leta skor...igen=). Ni kan ju hojta till om ni ser ett par cerise superfina lite söta skor som jag kan ha på bröllopet.
Jag tänkte för att tag sen att jag skulle skrota idéen om cerise skor och gå på det mer traditionella vita eller svarta, men då ska de var bra snygga. Fast jag vill nog ändå ha cerise skor, tror det bryter av mot allt det andra. Nu gäller det bara att hitta ett par också!

Inga kommentarer: