fredag 3 februari 2012

Mycket bröllop

Mycket bröllop blir det, så även idag. Ledsen för det, men så ser mitt liv ut just nu, hoppas det lugnar ner sig snart när inbjudningskorten är skickade och jag bestämt mig för vissa saker. Ikväll har jag klippt och klistrat och försökt få ihop egna placeringskort. Måste snart bestämma mig hur jag vill ha dom, så jag slipper köpa mera material. Sen måste jag rådfråga någon om utseendet, killen bredvid mig i soffan tycker till om mycket, men i detta fall vill jag ha någon mera intresserad=). Allt måste ju bli perfekt.

Jag letar också skor för fullt. Jag har bestämt mig för att inte ha vita traditionella skor utan cerisea skor, samma som i vårat färgtema. Tänkte att det skulle vara lite annorlunda och collt. Dessa skor nedan skulle jag kunna tänka mig om jag var 10 cm kortare. 15 cm + 3 cm platå, låter inte som något Camilla ska strutta runt i på min bröllopsdag och dessutom bli någon cm längre än Roine. Icke!
Så jag får leta vidare.
Om någon vecka kommer jag sälja en näbbklänning. De kom i veckan och Hilmas var bra i storleken, men när Maja fick på sig sin och de stod brevid varandra tyckte båda mamma och jag att vi ska prova beställa en större storlek till Hilma, så den blir lite längre. Sen får vi sy in den lite om det behövs. Så om någon vecka får vi se vilken storlek jag kommer sälja. Tror inte det blir några problem alls då de kostar 1600:-/st i butik och jag skulle vilja ha 400-500:- för den. Om jag säljer den jag tror det blir, så passar den en 3-4 åring. Om någon är intresserad, säg till så mailar jag en bilder!

Om Hilma hade fått bestämma vilken klänning hon skulle ha på bröllopet skulle det vara som denna nedan, fast självklart i färgen rosa, vad annars. Det är tur att hon bara är 4½ år och att det är hennes mamma som har sista ordet.

Inga kommentarer: