onsdag 29 februari 2012

Ett kort lekparksbesök!

Eftersom det var så himla fint väder idag och jag ville vara ute en stund efter 7h arbete, så gick vi till lekparken precis vid dagis efter att jag hämtat dom. det blev ingen längre stund eftersom det var sjö och fullt med vatten, vissa ställen upp till barnens knän. Maja var inte heller på sitt bästa humör.  Lite bilder hann jag ändå få.




Efter att Maja klättrat upp på stegen upptäckte hon att det var en rutschkana på andra sidan bröt hon ihop. Dom är ju hur läskiga som helst! När hon sen snubblade till och tog emot sig med handen i sanden blev hon helt förstörd och inte nog med det, gunga är inte heller bra. Hon skulle absolut gunga, men när jag lyft upp henne och hon väl satt där kom paniken. Så jag tröttnade lite grann och vi åkte hem istället, plus att jag hade jätt blöta strumpor eftersom jag var tvungen att "rädda" Maja ur olika situationer=).




Det är inte lätt att heta Maja och vara 2 år alla gånger!

Inga kommentarer: