tisdag 14 februari 2012

Miss Butterfly

Idag är det alla hjärtans dag som ni säkert inte har missat. Roine och jag bestämde oss tidigt för att hoppa firandet år, eftersom varje dag nu för tiden känns mer än vanligt väldigt speciell och man handlar saker till bröllopet osv. Att gifta sig är inte direkt gratis... Visst är det mysigt med en dag då man kan visa lite extra att man älskar varandra, men jag kan ändå tycka att det är mysigare att få en överraskning när man minst anar det och inte på en speciell dag. Så i år blir det inga presenter eller överraskningar.

Men med Kristins hjälp så fick jag en present ändå idag, även om tanken egentligen inte var så och jag betalade det själv=). Jag har länge funderat på detta smycke som jag hittat till bröllopet, men har aldrig bestämt mig om jag ska köpa det, blivit lite snål och sen är det så svårt när man inte kan se det tillsammans med klänningen. Igår bestämde jag mig, när jag fick ett bra pris och idag kom det levererat med Kristin. Jag bara älskar det och jag är så glad att jag beslutade mig för just detta smycke:

Efva Attling, Miss Butterfly

Inga kommentarer: