lördag 4 februari 2012

Ligger och lyser med mobilen på min älskade dotter som sover bredvid mig med sitt prinsesstäcke och kudde. Eftersom Roine antagligen är magsjuk och har feber så valde han (frivilligt) att sova på soffan.

Efter att Hilma och jag kom hem från min kusins 20 års firande vid 22 tiden, så frågade jag var hon ville sova inatt. Hon valde direkt att sova i våran säng och jag tackar inte nej till lite sällskap! Dock snarkar hon mer än vad Roine gör, det är väl nackdelen. Men börjar hon gnissla tänder, då åker hon ut, finns det något värre!?
Jag brukar inte uppmuntra henne med att få sova i vår säng eftersom jag helst inte vill att de ska sova hos oss utan i sina egna sängar. Men ibland gör jag undantag och det har aldrig heller varit något problem, mysigt är det iallafall!
Maja som fyller två om en vecka har tex aldrig sovit i vår säng, kanske blir det ändring på det när vi byter hennes säng. Vi får väl se, det kan bli trångt i sängen här framöver!

Inga kommentarer: