fredag 9 januari 2015

Pomp de Lux❤️

För någon vecka sedan beställde jag lite kläder från Pomp de Lux och idag kom dom. Bland annat beställde jag dessa plagg, en skaljackan till Elvis och klänningen till Hilma, klänningen fanns tyvärr inte kvar till Maja. Istället fick hon två tröjor, som jag tänkte spara till hon fyller om ca 1 månad. 

Elvis fick två tröjor och strumpor av Veronika, Daniel och Marion i julklapp och jag älskar plaggen. Jackan var så fin på honom, jag köpte 86/92 och den var lite stor i armarna, men det växlar han snart i.


På bilden har killen en vindfleece under, så den ser väldigt tjock ut, men det är en skaljacka. Så himla fin!!
Den här klänningen var helt gudomlig, så ett tips till alla er som gillar milda färger och Newbie, kolla in dessa kläder. De har inte släpp vårnyheterna ännu, men kanske kan ni göra några fynd innan:). 

Tack Veronika för tipset❤️

 

Inga kommentarer: