tisdag 20 januari 2015

Didriksson Regnställ

Jag älskar Didriksson, som jag nämt flera flera gånger:). Nu har jag hittat ett så himla fint regnställ till Elvis, måste klicka hem detta. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg, den ljus turkosa/gröna är jättefin, men på vissa bilder ser färgen lite konstig ut och eftersom jag inte sett den live så blir jag osäker. Den gula gillar jag också jätte mycket, ska fundera lite till innan jag beställer och övertalar Roine;). Tyvärr kostade de en del, ca 650kr. Hittade några lite billigare, men då fanns det tyvärr bara större storlekar kvar. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Känner inte dig men har slumpartat ramlat in på din logg och läste ditt inlägg om didriksson regnställ. Vi använder det också till våra barn och jag har nyligen hittat sidan http://www.outnorth.se/didriksons?filterisCampaign=1&gclid=CIi5yuCzo8MCFcsLcwod94QArw som har upp till 25% rabatt på didriksson. Ett litet tips bara