onsdag 17 april 2013

Fördelar att vara gravid

Vi har precis ätit en god hotellfrukost och frågade på vägen tillbaka till rummet när utcheckningen är, eftersom vi inte hittade det i några papper. Hon berättade att det är klockan 12 och sen tittade hon på mig och min mage och fixade så vi kunde checka ut klockan 16 istället. Med följande mening, du behöver säkert ligga ner och vila. Det var mkt snällt, då ingen av oss kände för en runda till på Tallinns gator. Så snart ska vi utnyttja poolområdet och dess bar, såg att de hade goda milkshakes på sin meny:).

Ska bli skönt att kliva på båten ikväll och åka hem till våra tjejer,även om det här har varit väldigt skönt och utvilade så är de trots allt vårt liv och allt!

Bilderna är från gårdagen och under middagen invigde jag mina nya skor som jag älskar! Kolla in mattan på hotellrummet...



Inga kommentarer: