torsdag 20 december 2012

Service på riktigt!

Idag hoppas jag verkligen jag gjorde någon riktigt glad och tacksam, annars har jag ett sprucket eller väldigt ömt revben för ingenting. Vilket skit!

En kund glömmer ett tv-spel som jag precis larmat av och ser dom gå ut genom karusellen. Jag ursäktar mig till de nuvarande kunderna och springer mot dom för att lämna spelet. Jag upptäcker ganska snabbt att de hinner ut på parkeringen innan jag är i närheten, så jag bestämmer mig för att knacka på fönstret för att göra dom uppmärksamma på det dom glömt. Då halkar jag till och far in i bebis-kundvagnarna, med en ganska hög hastighet och smäll. Jag fick då handtaget på vagnen precis vid bygeln på bh:n. De kunder som var i närheten såg ju självklart detta och undrade hur det gick. Jag log och sa att det inte var någon fara alls och fortsätter snabbt tillbaka mot de lämnande kunderna i självscanningen.

Men nu ikväll har jag fortfarande ont och nu när jag tog av mig kläderna för att sova så är jag jätte svullen.
Hoppas verkligen jag räddade julen för någon idag, för detta lär kännas ett bra tag framöver!

Klant skalle!

Inga kommentarer: