onsdag 26 december 2012

Juldag med familjen

Nu är julen firad för detta år och idag har vi firat den hos oss med min familj. Barnen har fått träffat Tomten och Hilma grät som tidigare år och Maja stod med öppen mun och nickade när han pratade med henne. Precis som de tidigare åren. Men roligt att se barnen så nöjda och glada över sina julklappar.
Själv fick jag mig ett par skridskor, sist jag stod på ett par var väl en påtvingad timme på idrotten i högstadiet och det är många år sen... Så allt kan hända!

Nu blir det sängen och en god natts sömn som väntar, för imorgon blir det arbete för både mig och Roine. Måste jag skriva att jag längtar till helg?! Men röd dag i kalendern betyder mycket pengar, ca 5000:- till familjen och barnen får umgås med sin kusin, mormor och morfar undertiden, så ingen nöd på dom.

Så god natt och tack för idag älskade familj!







Inga kommentarer: