måndag 10 december 2012

Förvandling av Tv-rummet fortsätter

Arbetsfördelningen är som den ska på Ringvägen...

Jag sitter och slötittar på tv, käkar vindruvor och läser mama, medan Roine tapetserar. Allt är i sin ordning! Skämt åsido, jag har faktiskt satt upp en våd, men det blir nog också allt jag bidrar till i detta rum.

Det saknades en rulle med tapet för att att allt skulle bli klart, men nu ikväll kommer ännu ett rum bli färdigt. Vi beställde även två rullar idag till väggen ner i källaren. De kommer på onsdag och snart är även den klar. Vi valde en väldigt mjuk tapet som jag älskar, kanske inte så himla mycket källare över den, men det är ju också meningen:). Hoppas att det blir bra när den kommer upp på väggen och att min idé i huvudet fungerar! Snart får svaret...

Jag vågar inte tänka på hur mycket pengar vi lagt ner på bara tapeter, kan tänka mig att det är ca 15 000:-.

Inga kommentarer: